anneler günün kutlu olsun bir tanem

hayatımızda hep aynı şeyler,hep aynı hediyeler,hep aynı cümleler olmasın dedim..bu kez farklı olsun dedim..bu kez çok isteyip de bir türlü fırsatımızın olmadığı bir şey olsun dedim...sen,hayatımdaki en özel ve en güzel şeysin annem..en sıkıntılı olduğum anlarda bile seni düşünmek,sevgini hissetmek bütün dertlerimin  hayalet olmasını sağlıyorsa hayattaki en gerçek şeyim sensin demektir..

ve sen benim olduğun için değil,gerçekten öyle olduğun için ;yeryüzünde tanıdığım en fedakar,en sevgi dolu ve en anlayışlı anne yüreğine sahipsin..seni çok seviyorum bir tanem..umarım bu blog içinde barındırdıklarını dışına taşıma sürecine en güzel şekilde hizmet eder..

sen her zaman her şeyin en güzeline layıksın annem..
ve bir kez daha
seni çok seviyorum.....

5 yorum:

  1. Nilufer dedi ki...

    Aramıza hoşgeldiniz... kızınız ne kadar güzel bir hediye vermiş size, sevgiler...

  2. FERİDECO dedi ki...

    Hoşgeldiniz ve de çok güzel birgünde başlangıç yaptınız,Sevgili kızınız Sibel kendisi gibi size de çok tatlı çok cici ve de çok sıcak bir blog hazırlamış,bizde bu güzel blogtaki paylaşımlarınızı dört gözle bekliyoruz.Bu arada anneler gününüzü en içten dileklerimle kutlarım...

  3. Unknown dedi ki...

    Hoşgeldiniz, çok güzel düşünülmüş bir hediye. İyi günlerde kullanın.

  4. Doğadan Ele dedi ki...

    herkese merhabalar..hayırlı ramazanlar.pc im bozuk olduğu için uzun zamandır sizlere teşekkür edemedim.artık blogumla sık sık ilgileneceğim..tekrardan hepinize teşekkür ederim

  5. Doğadan Ele dedi ki...

    turuncu odaya harika tatiller diliyorum:)

Yorum Gönder



Doğadan Ele 2012 Her hakkı saklıdır. .