Ardıç kürüne başlarken, ilk önce aktardan  bir bardak su içiyoru150-200 gr ardıç alarak başlıyoruz.

1. Gün 4 tane ardıç'ı yıkayıp çiğniyoruz, üstüne bir bardak su içiyoruz.
2.Gün 6 tane (bu arada her gün 2tane artıyor)
3.Gün 8
4. Gün 10 (diye devam ediyor 12.ci güne kadar 26 adet oluyor)
13. gün 2 tane eksilterek yani 24-22-20-18-16-14-12-10-8-6-4- diye kürü bitiriyoruz.

Tarafımdan senelerce (her sene) ve önerdiğim bir çok kişi tarafından denenmiştir.
Kaynak kitaplarımdan alınmıştır.

Bize lazım olmaz demeyin, muhakkak  annenize, eşinize, dostunuza lazım olacak bir tariftir:))

5 yorum:

  1. journey of my hands dedi ki...

    bugün eve geldim ve tam da bacaklarımdaki ağrılardan şikayet ediyordum ki,bu küre rastladım.. bunları ille çiğnemek zorundamıyım,yoksa suyla yutsam da olurmu? öpüyorum canımcım

  2. Doğadan Ele dedi ki...

    Hayır, suyla yutmak olmaz özellikle iyice çiğnenmesi gerekir. sonra bir bardak su içilir:)
    turunu odaya acil şifalar diliyorum:)

  3. journey of my hands dedi ki...

    hmmm.yutmak olmuyor yani :) ne yapalım deniycez,tadı çok kötü değildir umarım :))

  4. Doğadan Ele dedi ki...

    Tat olarak düşünmeyelim, bu bir reçete ağrılarımız için ilaç diye düşünebiliriz:)

  5. sena dedi ki...

    ardıcı nerden buluruz aktarcılarda bulunurmu

Yorum Gönder



Doğadan Ele 2012 Her hakkı saklıdır. .